ارشد عمران
نوشته شده توسط : امین

ارشد عمران یک مهندس عمران کسی که شیوه مهندسی عمران است – استفاده از برنامه ریزی، طراحی، ساخت، نگهداری و زیرساخت عامل در حالی که حفاظت از سلامت عمومی و محیط زیست، و همچنین بهبود زیرساخت های موجود که مورد غفلت قرار گرفته شده است.

ارشد عمران و مبانی آن

مهندسی عمران یکی از قدیمی ترین رشته های مهندسی است، زیرا با محیط ساخته [۱] از جمله برنامه ریزی، طراحی و نظارت بر ساخت و ساز و تعمیر و نگهداری از سازه های ساختمانی، و امکانات، مانند جاده ها، راه آهن، فرودگاه ها، پل ها، بنادر، کانال، سد می پردازد ، پروژه های آبیاری، خطوط لوله، نیروگاه های برق و سیستم های آب و فاضلاب [۲]

مهندس مدنی مدت در سال ۱۷۵۰ در مقابل مهندسان کار بر روی پروژه عمران با مهندسان نظامی تاسیس شد، [۳] که در تسلیحات و دفاع کار کرده است. با گذشت زمان، مختلف زیر رشته مهندسی عمران شناخته می شوند [۴] و خیلی از تجهیزات نظامی توسط مهندسی عمران جذب شده است. [۵] دیگر شیوه های مهندسی به عنوان ارشد عمران رشته های مهندسی مستقل، از جمله مهندسی شیمی، مهندسی مکانیک، و الکتریکی شناخته شد مهندسی.

در بعضی از نقاط، یک مهندس عمران نقشه برداری زمینی ممکن است انجام. در برخی ارشد عمران دیگر، نقشه برداری نقشه برداری محدود به ساخت و ساز است، مگر اینکه یک مدرک اضافی به دست آمده است.
مهندسین عمران معمولا در یک تخصص خاص عمل، مانند مهندسی ساخت و ساز، مهندسی ژئوتکنیک، مهندسی سازه، توسعه زمین، مهندسی حمل و نقل، مهندسی هیدرولیک، مهندسی محیط زیست و. برخی مهندسین عمران، به ویژه کسانی که کار را برای سازمان های دولتی، ممکن است در سراسر تخصص های متعدد را، بخصوص زمانی که در توسعه زیرساخت های حیاتی یا تعمیر و نگهداری درگیر شده است.

اصول ارشد عمران

در حالی که همه مهندسین عمران تمایل به صرف حداقل برخی از زمان کار “در سایت”، بسیاری از کار مهندسی عمران مدرن در دفاتر انجام می شود، کار با برنامه و یا کامپیوتر.
محیط کار [ویرایش]
مهندسین عمران به طور کلی در انواع مختلف از مکان و شرایط کار می کنند. بسیاری از صرف خارج از منزل در سایت های ساخت و ساز به طوری که آنها می توانید عملیات نظارت و یا حل مشکلات در محل. [۲] این کار است به طور معمول ترکیبی از در مطب و در محل کار. ترین کار تمام وقت.

آموزش و پرورش و صدور مجوز [ویرایش]
در بسیاری از کشورها، یک مهندس عمران خواهد از یک مدرسه متوسطه در رشته مهندسی عمران، که نیاز به یک پس زمینه قوی در ریاضیات و علوم طبیعی فارغ التحصیل. این درجه به طور معمول دارای ارشد عمران مدرک کارشناسی، هر چند بسیاری از مهندسان عمران مطالعه بیشتر برای به دست آوردن کارشناسی ارشد، مهندس، دکترا و درجه دکترا. در بسیاری از کشورها، مهندسین عمران در معرض اخذ مجوز. در برخی از حوزه های قضایی با صدور مجوز اجباری، افرادی که مجوز بدست آوردن نیست ممکن است خود را پاسخ نمی “مهندسین عمران.”

کارشناسی ارشد عمران

در بلژیک، مهندس عمران (IR به صورت مختصر.) (به فرانسوی: Ingénieur عمران، هلندی: Burgerlijk Ingenieur) یک عنوان قانونی محافظت قابل اجرا به فارغ التحصیلان دوره های مهندسی پنج ساله یکی از شش دانشگاه ها و آکادمی نظامی سلطنتی است. تخصص خود می تواند تمام زمینه های مهندسی: عمران، سازه، برق، مکانیک، شیمیایی، فیزیک و حتی علوم کامپیوتر [۶] این استفاده از عنوان ممکن است سردرگمی به زبان انگلیسی را موجب شود بلژیکی مهندس “مدنی” می تواند یک دارند تخصص های دیگر از مهندسی عمران. در واقع، بلژیکی ها با استفاده از صفت “مدنی” به عنوان یک مخالف به مهندسان نظامی.

تشکیل مهندس عمران دارای پایه قوی ریاضی و علمی و در رویکرد نسبت به عملی مهندس صنعتی گرا (نشستند.) در یک برنامه پنج ساله در یک پلی تکنیک تحصیل نظری است. به طور سنتی، دانش آموزان به تصویب امتحان ورودی در ریاضیات به شروع مطالعات مهندسی عمران مورد نیاز بود. این آزمون در سال ۲۰۰۴ برای فلاندرز انجمن لغو شد، اما هنوز هم در جامعه فرانسه سازمان یافته است.

ارشد عمران

کنکور ارشد عمران

در کشورهای اسکاندیناوی، مهندس عمران (civilingenjör (سوئدی)، sivilingeniør (نروژی)، civilingeniør (دانمارکی)) به درجه حرفه ای برای اولین بار است، تقریبا معادل کارشناسی ارشد در مهندسی ارشد عمران ، و یک عنوان حفاظت شده توسط موسسات انتخاب از فن آوری به دانش آموزان داده می شود. همانطور که در انگلیسی کلمه است منشاء آن در تمایز بین مهندسان نظامی و غیر نظامی، به عنوان در قبل از شروع قرن ۱۹ تنها مهندسان نظامی وجود داشته است و پیشوند “مدنی” یک راه برای جدا کسانی که مهندسی در یک دانشگاه عادی تحصیل کرده بود از همتایان نظامی خود را. امروز درجه دهانه بیش از همه زمینه ها در مهندسی مانند مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، علوم کامپیوتر، مهندسی الکترونیک، و غیره

به طور کلی تفاوت اندکی بین کارشناسی ارشد در رشته مهندسی و اسکاندیناوی درجه مهندس عمران، برنامه دومی داشتن روابط نزدیک تر با خواسته های صنعت وجود دارد. یک مهندس عمران است که شناخته شده ترین این دو؛ هنوز هم، این منطقه از تجربه و تخصص برای بسیاری از مردم گیج باقی مانده است. تفاوت قابل توجه دوره اجباری در ریاضیات و فیزیک است، صرف نظر از درجه کارشناسی ارشد معادل است، به عنوان مثال علوم کامپیوتر.

نتیجه گیری

اگر چه یک مهندس کالج (högskoleingenjör، diplomingenjör / mellaningenjör (سوئدی)، høgskoleingeniør (نروژی)، diplomingeniør (دانمارکی)) تقریبا با مدرک لیسانس علوم در اسکاندیناوی ارشد عمران معادل است، برای تبدیل شدن به یک مهندس عمران، اغلب تا به حال به انجام تا یک سال اضافی از با هم تداخل دارند مطالعات نسبت به رسیدن به یک B.Sc./M.Sc. ترکیبی. دلیل این است که نظام آموزش عالی به طور کامل به سیستم استاندارد بین المللی فارغ التحصیلی به تصویب رسید، از آن به عنوان یک مدرک حرفه ای درمان می شود. امروز (۲۰۰۹) این است که شروع به تغییر با توجه به روند بولونیا.

اسکاندیناوی “civilingenjör” در زمینه های بین المللی معمولا خودش را “کارشناسی ارشد در مهندسی” و گاهی اوقات لباس یک حلقه کلاس مهندسی. در موسسه تکنولوژی نروژی (در حال حاضر دانشگاه نروژی علم و صنعت)، این سنت را با یک حلقه NTH به ۱۹۱۴ می رود، قبل از حلقه آهن کانادا.

در نروژ، با عنوان «Sivilingeniør” دیگر نمی خواهد بعد از سال ۲۰۰۷ صادر می شود، شده است و با “استاد من صنعتی” جایگزین شده است. در ترجمه انگلیسی از دیپلم، عنوان خواهد بود “کارشناسی ارشد”، از “استاد از فناوری” است یک عنوان معتبر در جهان انگلیسی زبان است. سال با هم تداخل دارند اضافی از مطالعات نیز با این تغییر لغو شده است را به درجه نروژی به همتایان بین المللی خود برابر بیشتر است.





:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: